Protests and Fun Stuff

Events/Humor

That’s one strong couch!

AHH! The sky is falling!

falling

Error Found (Penguin name NOT edited)

error

Lux1200 Party

gfg5

jghj

MOOSE!

ghj

untitled16

lklk

NO TRESPASSING

hghg3

HAVING FUN/ BEING CRIMINALS WITH YINEY AND SOME OTHER PENGUINS! THE COPS WERE ON US!

fgfgf

gfgf2

LOOK WHAT I FOUND!

untitled15

HACKERS! THEY ROLL INSTEAD OF THROW SNOWBALLS (NO EDIT)

gfg3

HUGE line at the Dock

vcv

My Dance Contest High Score on Expert

gfg4

Here are construction workers from Club Penguin. They are working on the stage.


Click to enlarge

Click to enlarge

In the dojo, there were penguins waiting to audition for camp rock. Take a look:Click to enlarge


Today, I was on Club Penguin, and there was a protest at the iceburg for non-members. They were saying how some people can’t afford to send money to CP. I personally support non-members and members!
The ones with maracas are the protesters. The members are fighting back. Earlier, the protesters were, well, protesting but I took this picture to make it clearer. Take a look:
Click to enlarge.


I laid an egg :O

POINTING IS RUDE!

Freak show >_>

Wow.

Dance dance dance!

What should I get?

All for me?

Non member rights!

Being trampled
asdfasdfasdf

Don’t be so glum 😦

asdgfg

Why won’t it cut?

sdfsa

I started this party/line!

untitled

untitled1

Sitting around the Camp fire… READ A BOOK!

12

untitled1

untitled11

untitledd

CATERPILLAR

gdfgdfg

GROUPIES!!!!!!

1

12

das

sdf1

dhfgdfg

dfsdf1

gdfg1

untitled1

GO GREEN!

hjjjjjjj

ss

greeb

Colourful O.o

party2

I guess they like pollution better than environment ><“

untitled3

Did someone die? o.O
fsdfsfd

All full servers :O

sdsdsdsdsd

Rebel Penguin Force

untitled4

International Happy Holidays

f

fsdfsdfdf

This is what we do to imposters ( the guy was pretending to be Chewy and ppl fell for it)

untitled5

Good bye x2

g

SUPER HI!

hghg2

NEW YEARS PARTY IN NORTHERN LIGHTS

d

gg

hh1

hh2

hh2

hh1

ddd

STINKY!!!

h

h

Mimo’s New year’s Bash!! Mimo already left though
untitled7
Are we in Mexico? o.O
ffff

ATTACK OF THE CLOWNS
fffff
ffffffff
a

ROBOTS ADVERTISING ROBOT PARTY!
gg1
THE ULTIMATE ROBOTS!!!
d1
fg
gg2
ow my eyes o.O
ggg

BABIES IN CLUB PENGUIN?!
untitled10
CLONESSSSS
clones
Penguins in the form of a beta hat… people are desperate these days.
f1
Uh oh
yyy
Cool Drill Team!
aa

What cha looking at?
dfd
Since when was I a Romeo Puffle?
f2

RUN! TORNADO!
fdf1
Why is my puffle out here running wild?
gg4
I CALL DIBS!
giudyfgi
Splat! (not an edit)
kgjh
HEY! HE STOLE MY SUNGLASSES!
sdsd
Like my house? PARTY!!!!!
fffff1
Green line
h1
h2
THE NEXT PICTURES ARE BY: SNOWY1900

Like the Titanic!

party-funny-pics-3

Next pic Helps my Anger Issues………….party-funny-pics-5

From the commericalparty-funny-pics-8

DRUNK PUFFLE?!

fghfgh

In the middle of nowhere o.O

dddd

Trying to cheer up Yiney
I AM FEVER!

2


I signed his flipper!

untitled14
Beacon party at frozen!

untitled78465

TIPPING THE DOCK!

jj

Everyone’s Party!

dsds

fdfd

ytyt

Green Drill Team

sasas

Line Party!

ghfi

gkjfg

Showoff… AT LEAST MY BUT DOESNT TALK!

hand

At sea… LONELY I AM SO LONELY I HAVE NOBODY IM ON MY OWN MY OOOOOOOOOO

gfgfg1

Trumpet Band!

ff

Beta Section

Yoda Ad

ffff2

Marciuxblog

gfgfg

Man101 & Coco& Alix1232

11
untitled21
untitled31

Jedi

bb


I was in Jedi’s iggy!
gfg

jjj

Coco alone o.O

123
414

Enzo

fdf2

Coco
fv

Shadow727

fff
Alix1232
untitled9

Sonic X

untitled17

Bikeboy93

gg3
Hiba777
xcv

Coco and April Dude

d2

Famous Penguins I’ve  Met

I met Gizmo [edited]

I met Phlat! She’s a rare penguin. Search her on google.

untitled6

I also met ojoc. THE REAL ONE!

hh

OMG I MET WWE ADAM, but he didn’t add me >__<

ss1

vv

IM A BETA XD [edited]
uuu
I MET FEVER :O
untitled8
I met Gamer [owner of the CP forum, DOCK PENGUINS]
asdasdasd
untitled12
Jedi
dasd
Stalking Wwe Adam
dfsdf
sdfsdf
rrr
gdjfg
ffff1
dfsdf

Yoda Ads

gg5

untitled13

Stalking Rockhopper

gfdgf

gfgd

gfdfg

Story Telling

dkfjhg

fdfdfd

sdf

fdfdf

gfgf1

Chrisdog93

fdf3

MIMO777!

gfg1

Lux1200

fdfd1

DJ Cadence

fgfg

gfg6

jhjh

hghg4

Aunt Arctic

df

fdf4

hgh1

200 Comments Add your own

  • 1. Eliott  |  October 5, 2008 at 6:52 pm

    Cool! why r u always on when something good happens? and some of the pictures are so funny

  • 2. emily  |  October 5, 2008 at 6:53 pm

    i like the gizmo one! that was a goooood edit

  • 3. JuJu  |  November 1, 2008 at 12:44 pm

    who huh what im confused
    who is Gizmo?
    ??????

  • 4. flubby123456  |  November 1, 2008 at 1:43 pm

    Gizmo is a moderator

  • 5. JuJu  |  November 3, 2008 at 8:30 am

    ALL THESE FAMOUS GUYS CONFUSLED JUJU
    i need to make a list!!!!!!!!

  • 6. JuJu  |  November 3, 2008 at 5:19 pm

    these are sooo funny!!!!
    add more when u can theyre hilarius

  • 7. Sami  |  November 4, 2008 at 4:13 pm

    You laid an egg!! :o!!!!!

  • 8. Madi  |  November 7, 2008 at 4:35 pm

    hey flubby i was down at the dock on crunch 2day and i saw a protest about how members should have thei own building snd how non member shouldnt b able to gon in it! what do u think

    ps. r u a member?

  • 9. flubby123456  |  November 7, 2008 at 5:41 pm

    No I’m not a member. Are you?

  • 10. Madi  |  November 9, 2008 at 1:15 pm

    yea i am but i think it woulld be great if everyone could be a member!

  • 11. JuJu  |  November 9, 2008 at 3:54 pm

    madi im commenting on ur comment
    i think that is rude and unfair members get all the fun stuff anyway i mean come on! the secret lab, the members circle? they all ready got all the fun stuff! there shouldnt be MEMBERS anyway i mean u should just be able to create a free account and buy all the good stuff and i hope u reported all of them aqua y didnt u call me i couldve yelled at them!!!!!

  • 12. JuJu  |  November 11, 2008 at 9:03 pm

    flubby make more funny stuff!! once my and Jonaslove456 and Fcel were crashing parties. It was FUNNY! we farted our socks off and wouldnt go but then this lady Rocky18 or something tried to arrest us but we went to her igloo and she kicked us out so we went to crash three more parties and she was at all of them!!!!!! =O i wish i took some pictures and knew how to post them cuz they were funny funny

  • 13. Madi  |  November 24, 2008 at 9:58 pm

    oh yea it was that RockyRoad18 girl who went like “PSA, UR ANDER ARREST!” and we just went like haha and then farted (et)

  • 14. anonymous  |  November 30, 2008 at 10:44 am

    that party was fun

  • 15. JuJu  |  November 30, 2008 at 3:51 pm

    oh yeah we need to do that again.
    tendeep—r u kyra?

  • 16. flubby123456  |  November 30, 2008 at 10:03 pm

    Tendeep’s my nephew

  • 17. FLUBBY FAN!!!!  |  December 1, 2008 at 4:37 pm

    OMG!!! YOU ALWAYS SEEM TO BE ON AT THE BEST PLACES AT THE BEST TIMES
    P.S LOVE DA FUNNY PICS!!!

  • 18. JuJu  |  December 1, 2008 at 5:37 pm

    oh oops
    not kyra

    wow flubby u have a nephew????
    i didnt know that!!
    how old r u??
    (no offense!!!)

  • 19. Madi  |  December 6, 2008 at 2:49 pm

    ya how old r u?
    (if thats to personal jst delete the comment)
    im 13

  • 20. flubby123456  |  December 6, 2008 at 2:51 pm

    I’m 15. My penguin’s 883 days old

  • 21. JuJu  |  December 6, 2008 at 7:05 pm

    my penguin is 485 days old.
    im 13 too.

    flubby, then how can u have a nephew?? do u have an older sibling? no thats a stupid question, of course u do. never mind

  • 22. Cat  |  December 7, 2008 at 9:27 pm

    I AM 14 AND MY PENGUIn is uhhh 200 and some-odd days old (Sorry, my Caps lock was on)

  • 23. flubby123456  |  December 7, 2008 at 9:28 pm

    It’s okay. My penguin is 887 days old now.. I’m old o.O

  • 24. JuJu  |  December 7, 2008 at 9:54 pm

    NAW FLUBBS UR A YOUND FREE SPIRIT!!
    (ur penguin is like a gheezer GAWSH lol)

  • 25. flubby123456  |  December 7, 2008 at 11:25 pm

    Haha.

  • 26. BECSTA457639  |  December 9, 2008 at 1:27 am

    that is funny i would like to meet u on cp! this is for comp!

  • 27. JuJu  |  December 11, 2008 at 9:46 pm

    IM ON THERE!!!!! 😀
    YAY I FEEL FAMOUS!!!!

  • 28. Madi  |  December 13, 2008 at 12:23 pm

    how do u find out how old u r?

  • 29. Madi  |  December 13, 2008 at 12:24 pm

    on cp i mean

  • 30. flubby123456  |  December 13, 2008 at 2:08 pm

    You click the question mark on the chatbar

  • 31. JuJu  |  December 13, 2008 at 8:58 pm

    HEY HEY HEY JUJU IN DA HOUSE WOOT WOOT IM HERE PPL YAY HOLD THE APPLAUSE ME AND MY AWESOMENESS HAVE COME YAY YAY YAY

  • 32. JuJu  |  December 19, 2008 at 8:16 am

    im fine ice cubes

  • 33. JuJu  |  December 19, 2008 at 8:16 am

    OMG TENDEEP IS ON THERE I SEE HIM CLEAR AS DAY
    AHHHHHHHHHHHH!!!!!!!

  • 34. teenpoop  |  December 19, 2008 at 2:17 pm

    haha its madi im teenpoop
    IM TEENPOOP IVE GOT NO LIFE
    I HAVE TO MAKE FUN OF FLUBBY AND MADIS BFFL JUJU TO MAKE MYSELF FEEL BETTER
    IM A JERK
    sry guys i had to do that cuz NOBODY MAKES FUN OF JUJU BUT ME!

  • 35. JuJu  |  December 31, 2008 at 10:54 pm

    MADI AT LEAST BE CONVINCING SAY THE NAME RIGHT ITS

    TEN
    not TEEN

  • 36. JuJu  |  December 31, 2008 at 10:56 pm

    I WAS THERE IN THE NORTHERN LIGHTS STUFF!!!!

    MY INTERNET QUIT BUT WENT I BACK ON IT WAS SLOW AND I WALKED IN TO THE FORTS AND EVERYONE WAS FARTING. O_o

  • 37. flubby123456  |  December 31, 2008 at 11:00 pm

    LOL

  • 38. JuJu  |  December 31, 2008 at 11:34 pm

    IT WAS WEIRD

  • 39. Ohlie  |  January 4, 2009 at 1:44 pm

    I MET ALL THOSE PENGUINS!
    im buddies with coco shadow727 and penguin55 who are all betas and im rarer than phlat

  • 40. jordan  |  January 6, 2009 at 8:22 am

    is t he beta one edited

  • 41. jordan  |  January 6, 2009 at 8:22 am

    omg u met fever did he add u

  • 42. flubby123456  |  January 6, 2009 at 3:32 pm

    no he did not add me. AND maybe i am beta maybe im not

  • 43. JuJu  |  January 6, 2009 at 7:27 pm

    OMG!!!!
    I WAS ON FROZEN IN THE MINE ON MEMBER FRIEND’S ACCOUNT AND THERE LIKE 6 PEOPLE IN SOMEBREROS SAYING WE DA NACHOS!!! AND I JOINED AND WE ATE PEOPLES HAIR IT WAS SOOOO FUNNY LOL

  • 44. JuJu  |  January 6, 2009 at 7:31 pm

    OMG I WANT A ROBOT!!!

    AAAAAH CLOWNS!!!!!!

    LOLZ ROFLMBO FLUBBY HOW COME UR ALWAYS AROUND WHEN SOMETHING HILARIOUS IS GOING ON????

    didnt someone already day that…?

  • 45. flubby123456  |  January 6, 2009 at 7:44 pm

    yeah lol

  • 46. hacker  |  January 17, 2009 at 10:30 am

    hey juju its time for revenge im gonna get u like the way u got me the game has just began

  • 47. sk156  |  January 18, 2009 at 2:07 pm

    lol
    BABIES IN CLUB PENGUIN?!?!? 🙂

  • 48. JuJu  |  January 18, 2009 at 3:50 pm

    tsk tsk tsk.
    hacker hacker hacker.
    dont blame for JuJunating u.
    u earned it.

    and besides HOW STUPID DO U THINK I AM??
    UR TENPOOP DUH

    im not scared.

    Shalom SUCKER

  • 49. hacker  |  January 20, 2009 at 8:53 am

    im not tenpoop and who is tenpoop im blake i live in usa and im 16 years old

  • 50. JuJu  |  January 20, 2009 at 4:53 pm

    yeah sure

    i live in usa too, “blake”

  • 51. JuJu  |  January 20, 2009 at 4:55 pm

    I WOULD LIKE TO REGISTER A COMPLAINT!!!!

    my rare penguin is banned forever!! idk y tho cuz I WERENT ME!!!!!!!!!

  • 52. flubby123456  |  January 20, 2009 at 4:58 pm

    Which one? Wasn’t me

  • 53. Flipflog  |  January 23, 2009 at 7:03 pm

    US MEMBER PAY FOR IT YOU GUYS DONT PAY JACK!

  • 54. Flipflog  |  January 23, 2009 at 7:03 pm

    grrrrrrrrrrr woof woof!  The apples are special because I have a Macbook 😛

  • 55. JuJu  |  January 23, 2009 at 9:49 pm

    it was Skyline the rare one i won from the 137 guess my number one

    OO OO OO
    i have a Mac too!!!
    ummm i cant find an apple but this is cool:
    ❦❦❦❦❦❦❦❦❦❦❦❦❦

  • 56. Flipflog  |  January 28, 2009 at 10:13 pm

    The apple is Option Shift K all at once

  • 57. Flipflog  |  January 28, 2009 at 10:14 pm

    mmmmmmm apples taste almost like fruit heh heh

  • 58. Flipflog  |  January 28, 2009 at 10:15 pm

    Tell me how to do the faces

  • 59. Flipflog  |  January 28, 2009 at 10:15 pm

    Until tomorrow (maybe) Waddle On!

  • 60. Flipflog  |  January 30, 2009 at 12:24 am

    5 comments in a row IM THE BEST almost 🙂

  • 61. JuJu  |  February 7, 2009 at 12:56 pm

     KEWL thanks flipfrog!!!!!

    

    the faces??? well go up to the menu bar and click edit and go down to special characters and then just play around with it until u find what u want….is that wat u meant by faces????

  • 62. lambert  |  February 21, 2009 at 10:42 am

    hey flubby i want u to check this blog clubpenguintools.wordpress.com by the way its lambert from ur school

  • 63. flubby123456  |  February 21, 2009 at 1:15 pm

    I don’t know any lambert. And I already know wthat blog

  • 64. Liz_Liz  |  February 21, 2009 at 9:12 pm

    these r so FUNNY!!!

  • 65. flubby123456  |  February 21, 2009 at 9:14 pm

    Thanks. Took me forever

  • 66. cheatclubpenguinstyle  |  February 23, 2009 at 10:41 am

    LOL

  • 67. lambert  |  March 2, 2009 at 7:53 am

    whos chrisdog93? is he famous?

  • 68. Wexfief  |  March 15, 2009 at 3:44 pm

    I was on Yarury’s penguin when those guys were throwing those straight snowballs. Her site is clubpenguinld.wordpress.com. I know Phlat well. Phlat consiters me as a really great friend.

  • 69. floppyj10  |  March 17, 2009 at 12:57 pm

    wow…awesome pics!!!

    =)floppyj10

  • 70. Ticeson  |  March 18, 2009 at 8:06 pm

    wwe adam is my friend he added me ( i think lol)

  • 71. yiney  |  March 19, 2009 at 9:54 pm

    ROFL u edited your name to fever’s name! That is awesome =)

  • 72. maccathom  |  March 30, 2009 at 11:16 am

    ya know that pic with the penguins saying “say gamer to be clicked on” well i’m on that pic i was doing street dancing it looks like i’m having a baby and ima boy 🙂 i’m on google images too!!!! woot woot!

  • 73. willie199  |  April 15, 2009 at 8:08 pm

    http://www.penguinnoodles.com
    PLZ GO ITS MY NEW SITE PPL

    BTW LOL AWSOME PICS

  • 74. JuJu  |  April 16, 2009 at 6:54 am

    ok JuJu is getting annoyed stop advertizing we can click ur name and go to ur site automatically

  • 75. JuJu  |  April 16, 2009 at 6:54 am

    and yeah those pics r really funny :mrgreen: i am in a few of them!

  • 76. JuJu  |  April 22, 2009 at 11:07 am

    my old buddy’s snowballs dont roll they bounce its cool

  • 77. Em/Emilylondon  |  April 22, 2009 at 3:43 pm

    i met greenday… but then i didnt know he was famous and he added me but I deleted him because i got really mad at him for yelling at me for asking if i could see oldest pin…

  • 78. Bailyrox  |  April 22, 2009 at 7:16 pm

    NICE PICS!! 😀

  • 79. Bailyrox  |  April 22, 2009 at 7:18 pm

    🙂

  • 80. Bailyrox  |  April 22, 2009 at 7:19 pm

    I lke the moose saying ‘moo’!!!

  • 81. Bailyrox  |  April 22, 2009 at 7:20 pm

    😮

  • 82. Bailyrox  |  April 22, 2009 at 7:22 pm

    B-)

  • 83. Bailyrox  |  April 22, 2009 at 7:32 pm

    😛

  • 84. Bailyrox  |  April 23, 2009 at 6:39 am

    😦

  • 85. Bailyrox  |  April 23, 2009 at 6:47 am

    😦

  • 86. cowtail5  |  April 23, 2009 at 9:54 am

    I was in the lux1000 pictures! i was the orange penguin with the ninja mask and puffle bandana!
    Go to my site
    COMMENT PLEASE
    COwtail5

  • 87. Finnc  |  April 26, 2009 at 10:01 am

    woah!
    i love this page!
    hey if you ever want any help with pictures or ANYTHING, tell me i’d LOVE to help!
    NON-MEMBER RIGHTS!!!!!!!!!!!!!!!

    thanks!

  • 88. Claire  |  April 26, 2009 at 12:41 pm

    haha

  • 89. Wexfief  |  April 26, 2009 at 2:51 pm

    bc the moose is funny.

  • 90. Flabbergasted  |  April 26, 2009 at 8:44 pm

    HI

  • 91. waddle1463  |  May 3, 2009 at 7:34 pm

    hi lol

  • 92. Ichigo Kuro1  |  May 3, 2009 at 7:54 pm

    lol

  • 93. JuJu  |  May 3, 2009 at 7:57 pm

    pie
    WHEW almost done

  • 94. Yarury-Click My Name-  |  May 3, 2009 at 8:14 pm

    13

    (like this page 😀 )

  • 95. Articsledder  |  May 3, 2009 at 8:24 pm

    lol

  • 96. Graysnow™  |  May 3, 2009 at 9:04 pm

    comment on page

  • 97. sora273  |  May 3, 2009 at 9:24 pm

    coin code comment….
    ~Sora273

  • 98. Ṿịḉẋẏʓ  |  May 3, 2009 at 9:33 pm

    Comment

  • 99. pengyzu  |  May 4, 2009 at 12:01 am

    And a comment here

  • 100. JuJu  |  May 4, 2009 at 6:59 am

    pie

  • 101. Club Penguin & Pandanda  |  May 4, 2009 at 7:16 am

    WOW! Thats al lot of stuff on here…

  • 102. Noel7123  |  May 4, 2009 at 8:06 am

    This is for the coin code contest!

  • 103. Wilberd  |  May 4, 2009 at 8:18 am

    Those are awesome pics dude!

    *Coin Code Contest comment*

  • 104. cowtail5  |  May 4, 2009 at 5:24 pm

    Coool! Contest

  • 105. JuJu  |  May 4, 2009 at 7:37 pm

    flubbs wat is the first party hat u have? mine is the third year anniversary i know sad isnt it HEY! ima go on CP and pretend to be a beta everyone will hate me HA HA

  • 106. cowtail5  |  May 4, 2009 at 7:57 pm

    Lol juju!
    I really want a penguin with a party hat! I missed all the anniverserys cuz I was away!
    So, please send me a penguin with a party hat at cowtail5cp@gmail.com
    So, thanks!
    Cowtail5
    remember, it must have a party hat!

  • 107. Claire  |  May 4, 2009 at 9:41 pm

    C.C contest!!!

  • 108. ¢αкє αкα тнє ƒℓαρנα¢к  |  May 4, 2009 at 10:16 pm

    Contest (Cool page BTW)

  • 109. Capn Skye  |  May 5, 2009 at 8:28 am

    Wow! I Should Try That! (CC Contest)

  • 110. Splasher99  |  May 15, 2009 at 6:57 am

    VERY VERY VERY COOL!

  • 111. aqua5768  |  May 17, 2009 at 10:53 am

    i met wweadam, wait actually all of the penguins except the edits

  • 112. x1aznmel26  |  May 27, 2009 at 7:19 pm

    I like all of them XD they are funny…
    robbery one was funny =D
    ….i laughed hard when i saw these pictures !! LMAO

  • 113. disco70s  |  May 31, 2009 at 10:03 am

    That is so awesome! I wonder where you got the caterpillar line…

  • 114. Poophead Jonshon  |  July 9, 2009 at 5:38 pm

    I love you flubby

  • 115. jp568  |  July 13, 2009 at 8:27 pm

    bam im in the third pic it says jp and rest got cut off

  • 116. shaun  |  July 21, 2009 at 12:37 am

    AHHHHHHHHHH!!!!

    ONE OF YOUR PICS (THE ONE WITH THE RED CLONES) HAS HACKERS THE CLONES YOUR LUCKY TO NOT BE BANNED!!!!!!!!!

  • 117. 3palmascafe  |  July 23, 2009 at 11:06 pm

    Man thoze pics are awesome!!!!! I  them thry are awesome!!! And i can only have these emoctions are on my ipod touch!!! Haha jk lol I wish i could make a website! hehe anyway i like the caterpillar lol!!!!!

    penguins rule!!!!!

    peace out!

  • 118. Ana  |  July 27, 2009 at 3:26 pm

    Cool!
    It was a tuba concert too!

  • 119. Pompie479 on Clubpenguin  |  August 7, 2009 at 1:44 am

    lol happy new years from mars!

  • 120. Tinkbug98  |  August 7, 2009 at 9:03 pm

    It’s funny you met mimo because he was my boyfriend at the time a nobody. Then we broke up and now hes famous!

  • 121. Tinkbug98  |  August 8, 2009 at 2:36 pm

    I agree non members should have more rights

  • 122. Tinkbug98  |  August 8, 2009 at 2:37 pm

    How did you lay an egg?

  • 123. maxam1ill0n  |  August 10, 2009 at 1:38 am

    hey u see maxam1ill0n in the pic of yoda ad,ya thats me whats up.

  • 124. livie  |  August 11, 2009 at 9:55 pm

    haha ur so funny

  • 125. fjm12  |  August 13, 2009 at 8:54 pm

    im 14

  • 126. Forliy  |  August 14, 2009 at 7:34 am

          

  • 127. Mclimon  |  August 14, 2009 at 2:41 pm

    COOOOOOL

  • 128. JAMES 10970  |  August 14, 2009 at 4:02 pm

    iam on most of them iam best go me hhahahahahah to athour people not on there so in ur face go to hell

  • 129. wiuwa  |  August 18, 2009 at 11:22 pm

    ROFL my cats name is Gizmo! I met Jedi, he was my buddy, but he deleted me 😦 I met Coco, I met Chrisdog93, Aunt Artic, Rockhopper, Mimo77.
    –wii–

  • 130. Beary5000405  |  August 20, 2009 at 8:53 am

    I am a clubpenguin protester. I have been for years now and I tend to hold a sit in on the 29th of august. Anyone who wants to participate go to the server Vannilla and meet be in the dancwe lounge at exactly one o clock. If i don’t make it in time then here are your directions: Stay on clubpenguin and refuse to come out of the dance lo0unge. If any members show up, tell them to take o0ff al their member clo0thes and to spread it around the island. NO members will wear any of their clothes if I am successful. If you can, tell them all to change into lime green. Thank you for helping 4 nonmembers!!

  • 131. Slippey50833  |  August 20, 2009 at 1:17 pm

    Lol, funny pics!

  • 132. Slippey50833  |  August 20, 2009 at 1:17 pm

    Make more soon!

  • 133. ed  |  August 23, 2009 at 4:59 pm

    LOL THAT WAS SOOOOO FUNNY !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • 134. ed  |  August 23, 2009 at 5:02 pm

    I LIKE FUNNY

  • 135. ed  |  August 23, 2009 at 5:03 pm

    I LIKE FUNNY LOL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • 136. Chocolate196  |  August 24, 2009 at 8:14 am

    Cool Page!!!

  • 137. qx4penpalcp  |  August 24, 2009 at 3:11 pm

    comment protest and fun stuff

  • 138. JuJu  |  August 24, 2009 at 5:05 pm

    *commenting while laughing at pictures*

  • 139. ash1121  |  August 24, 2009 at 10:19 pm

    LOL, funny!!!

  • 140. Tinkbug98  |  August 28, 2009 at 6:06 pm

    I love going to this sight to see the funny yet cool stuff u do!! UR SIGHT ROCKS!!

  • 141. Cookie  |  August 29, 2009 at 5:19 am

    Just one thing i gotta say…

    LAWL!

  • 142. Cookie  |  August 29, 2009 at 5:20 am

    oh and btw what server do u go on on cp i rely wanna meet u.
    UR LIKE FAMOUS!

  • 143. laurenhs  |  October 9, 2009 at 6:46 am

    wow these pictures are awesome u must b the most famous pengy!

  • 144. Annalyn  |  October 9, 2009 at 3:10 pm

    FEEEEEVVVVEEERRRR/WAAATTTEEEXXXX! XD wow.

  • 145. orogano  |  November 19, 2009 at 8:25 pm

    there no cheats.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1$

  • 146. orogano  |  November 19, 2009 at 8:29 pm

    i like the pictures though

  • 147. DaisySpring5  |  November 24, 2009 at 3:05 pm

    wow the groupies!!!!

  • 148. Face113  |  December 17, 2009 at 1:56 pm

    hey flub, how long have you had this website, and how did you get so famous?

  • 149. Hmfan12361  |  December 24, 2009 at 8:05 pm

    The baby picture is the funniest to me!!! XD XD XD XD XD XD XDXD XD XD XD XD XD XDXD XD XD XD XD XD XDXD XD XD XD XD XD XDXD XD XD XD XD XD XDXD XD XD XD XD XD XDXD XD XD XD XD XD XDXD XD XD XD XD XD XDXD XD XD XD XD XD XDXD XD XD XD XD XD XDXD XD XD XD XD XD XDXD XD XD XD XD XD XDXD XD XD XD XD XD XDXD XD XD XD XD XD XDXD XD XD XD XD XD XDXD XD XD XD XD XD XDXD XD XD XD XD XD XDXD XD XD XD XD XD XDXD XD XD XD XD XD XDXD XD XD XD XD XD XDXD XD XD XD XD XD XDXD XD XD XD XD XD XDXD XD XD XD XD XD XDXD XD XD XD XD XD XDXD XD XD XD XD XD XDXD XD XD XD XD XD XDXD XD XD XD XD XD XDXD XD XD XD XD XD XDXD XD XD XD XD XD XDXD XD XD XD XD XD XDXD XD XD XD XD XD XDXD XD XD XD XD XD XDXD XD XD XD XD XD XDXD XD XD XD XD XD XDXD XD XD XD XD XD XDXD XD XD XD XD XD XDXD XD XD XD XD XD XDXD XD XD XD XD XD XDXD XD XD XD XD XD XDXD XD XD XD XD XD XDXD XD XD XD XD XD XDXD XD XD XD XD XD XDXD XD XD XD XD XD XDXD XD XD XD XD XD XDXD XD XD XD XD XD XDXD XD XD XD XD XD XDXD XD XD XD XD XD XDXD XD XD XD XD XD XDXD XD XD XD XD XD XDXD XD XD XD XD XD XDXD XD XD XD XD XD XDXD XD XD XD XD XD XDXD XD XD XD XD XD XDXD XD XD XD XD XD XDXD XD XD XD XD XD XDXD XD XD XD XD XD XDXD XD XD XD XD XD XDXD XD XD XD XD XD XDXD XD XD XD XD XD XDXD XD XD XD XD XD XDXD XD XD XD XD XD XDXD XD XD XD XD XD XDXD XD XD XD XD XD XDXD XD XD XD XD XD XDXD XD XD XD XD XD XDXD XD XD XD XD XD XDXD XD XD XD XD XD XDXD XD XD XD XD XD XDXD XD XD XD XD XD XDXD XD XD XD XD XD XDXD XD XD XD XD XD XDXD XD XD XD XD XD XDXD XD XD XD XD XD XDXD XD XD XD XD XD XDXD XD XD XD XD XD XDXD XD XD XD XD XD XDXD XD XD XD XD XD XDXD XD XD XD XD XD XDXD XD XD XD XD XD XDXD XD XD XD XD XD XDXD XD XD XD XD XD XDXD XD XD XD XD XD XDXD XD XD XD XD XD XDXD XD XD XD XD XD XDXD XD XD XD XD XD XDXD XD XD XD XD XD XDXD XD XD XD XD XD XDXD XD XD XD XD XD XDXD XD XD XD XD XD XDXD XD XD XD XD XD XDXD XD XD XD XD XD XDXD XD XD XD XD XD XDXD XD XD XD XD XD XDXD XD XD XD XD XD XDXD XD XD XD XD XD XDXD XD XD XD XD XD XDXD XD XD XD XD XD XDXD XD XD XD XD XD XDXD XD XD XD XD XD XDXD XD XD XD XD XD XDXD XD XD XD XD XD XDXD XD XD XD XD XD XDXD XD XD XD XD XD XDXD XD XD XD XD XD XDXD XD XD XD XD XD XDXD XD XD XD XD XD XDXD XD XD XD XD XD XDXD XD XD XD XD XD XDXD XD XD XD XD XD XDXD XD XD XD XD XD XDXD XD XD XD XD XD XDXD XD XD XD XD XD XDXD XD XD XD XD XD XDXD XD XD XD XD XD XDXD XD XD XD XD XD XDXD XD XD XD XD XD XDXD XD XD XD XD XD XDXD XD XD XD XD XD XDXD XD XD XD XD XD XDXD XD XD XD XD XD XDXD XD XD XD XD XD XDXD XD XD XD XD XD XDXD XD XD XD XD XD XDXD XD XD XD XD XD XDXD XD XD XD XD XD XDXD XD XD XD XD XD XDXD XD XD XD XD XD XDXD XD XD XD XD XD XDXD XD XD XD XD XD XDXD XD XD XD XD XD XDXD XD XD XD XD XD XDXD XD XD XD XD XD XDXD XD XD XD XD XD XDXD XD XD XD XD XD XDXD XD XD XD XD XD XDXD XD XD XD XD XD XDXD XD XD XD XD XD XDXD XD XD XD XD XD XDXD XD XD XD XD XD XDXD XD XD XD XD XD XDXD XD XD XD XD XD XDXD XD XD XD XD XD XDXD XD XD XD XD XD XDXD XD XD XD XD XD XDXD XD XD XD XD XD XDXD XD XD XD XD XD XDXD XD XD XD XD XD XDXD XD XD XD XD XD XDXD XD XD XD XD XD XDXD XD XD XD XD XD XDXD XD XD XD XD XD XDXD XD XD XD XD XD XDXD XD XD XD XD XD XDXD XD XD XD XD XD XDXD XD XD XD XD XD XDXD XD XD XD XD XD XDXD XD XD XD XD XD XDXD XD XD XD XD XD XDXD XD XD XD XD XD XDXD XD XD XD XD XD XDXD XD XD XD XD XD XDXD XD XD XD XD XD XDXD XD XD XD XD XD XDXD XD XD XD XD XD XDXD XD XD XD XD XD XDXD XD XD XD XD XD XDXD XD XD XD XD XD XDXD XD XD XD XD XD XDXD XD XD XD XD XD XDXD XD XD XD XD XD XDXD XD XD XD XD XD XDXD XD XD XD XD XD XDXD XD XD XD XD XD XDXD XD XD XD XD XD XDXD XD XD XD XD XD XDXD XD XD XD XD XD XDXD XD XD XD XD XD XDXD XD XD XD XD XD XDXD XD XD XD XD XD XDXD XD XD XD XD XD XDXD XD XD XD XD XD XDXD XD XD XD XD XD XDXD XD XD XD XD XD XDXD XD XD XD XD XD XDXD XD XD XD XD XD XDXD XD XD XD XD XD XDXD XD XD XD XD XD XDXD XD XD XD XD XD XDXD XD XD XD XD XD XDXD XD XD XD XD XD XDXD XD XD XD XD XD XDXD XD XD XD XD XD XDXD XD XD XD XD XD XDXD XD XD XD XD XD XDXD XD XD XD XD XD XDXD XD XD XD XD XD XDXD XD XD XD XD XD XDXD XD XD XD XD XD XDXD XD XD XD XD XD XDXD XD XD XD XD XD XDXD XD XD XD XD XD XDXD XD XD XD XD XD XDXD XD XD XD XD XD XDXD XD XD XD XD XD XDXD XD XD XD XD XD XDXD XD XD XD XD XD XDXD XD XD XD XD XD XDXD XD XD XD XD XD XDXD XD XD XD XD XD XDXD XD XD XD XD XD XDXD XD XD XD XD XD XDXD XD XD XD XD XD XDXD XD XD XD XD XD XDXD XD XD XD XD XD XDXD XD XD XD XD XD XDXD XD XD XD XD XD XDXD XD XD XD XD XD XDXD XD XD XD XD XD XDXD XD XD XD XD XD XDXD XD XD XD XD XD XDXD XD XD XD XD XD XDXD XD XD XD XD XD XDXD XD XD XD XD XD XDXD XD XD XD XD XD XDXD XD XD XD XD XD XDXD XD XD XD XD XD XDXD XD XD XD XD XD XDXD XD XD XD XD XD XDXD XD XD XD XD XD XDXD XD XD XD XD XD XDXD XD XD XD XD XD XDXD XD XD XD XD XD XDXD XD XD XD XD XD XDXD XD XD XD XD XD XDXD XD XD XD XD XD XDXD XD XD XD XD XD XDXD XD XD XD XD XD XDXD XD XD XD XD XD XDXD XD XD XD XD XD XDXD XD XD XD XD XD XDXD XD XD XD XD XD XDXD XD XD XD XD XD XDXD XD XD XD XD XD XDXD XD XD XD XD XD XDXD XD XD XD XD XD XDXD XD XD XD XD XD XDXD XD XD XD XD XD XDXD XD XD XD XD XD XDXD XD XD XD XD XD XDXD XD XD XD XD XD XDXD XD XD XD XD XD XDXD XD XD XD XD XD XDXD XD XD XD XD XD XDXD XD XD XD XD XD XDXD XD XD XD XD XD XDXD XD XD XD XD XD XDXD XD XD XD XD XD XDXD XD XD XD XD XD XDXD XD XD XD XD XD XDXD XD XD XD XD XD XDXD XD XD XD XD XD XDXD XD XD XD XD XD XDXD XD XD XD XD XD XDXD XD XD XD XD XD XDXD XD XD XD XD XD XDXD XD XD XD XD XD XDXD XD XD XD XD XD XDXD XD XD XD XD XD XDXD XD XD XD XD XD XDXD XD XD XD XD XD XDXD XD XD XD XD XD XDXD XD XD XD XD XD XDXD XD XD XD XD XD XDXD XD XD XD XD XD XDXD XD XD XD XD XD XDXD XD XD XD XD XD XDXD XD XD XD XD XD XDXD XD XD XD XD XD XDXD XD XD XD XD XD XDXD XD XD XD XD XD XDXD XD XD XD XD XD XDXD XD XD XD XD XD XDXD XD XD XD XD XD XDXD XD XD XD XD XD XDXD XD XD XD XD XD XDXD XD XD XD XD XD XDXD XD XD XD XD XD XDXD XD XD XD XD XD XDXD XD XD XD XD XD XDXD XD XD XD XD XD XDXD XD XD XD XD XD XDXD XD XD XD XD XD XDXD XD XD XD XD XD XDXD XD XD XD XD XD XDXD XD XD XD XD XD XDXD XD XD XD XD XD XDXD XD XD XD XD XD XDXD XD XD XD XD XD XDXD XD XD XD XD XD XDXD XD XD XD XD XD XDXD XD XD XD XD XD XDXD XD XD XD XD XD XDXD XD XD XD XD XD XDXD XD XD XD XD XD XDXD XD XD XD XD XD XDXD XD XD XD XD XD XDXD XD XD XD XD XD XDXD XD XD XD XD XD XDXD XD XD XD XD XD XDXD XD XD XD XD XD XDXD XD XD XD XD XD XDXD XD XD XD XD XD XDXD XD XD XD XD XD XDXD XD XD XD XD XD XDXD XD XD XD XD XD XDXD XD XD XD XD XD XDXD XD XD XD XD XD XDXD XD XD XD XD XD XDXD XD XD XD XD XD XDXD XD XD XD XD XD XDXD XD XD XD XD XD XDXD XD XD XD XD XD XDXD XD XD XD XD XD XDXD XD XD XD XD XD XDXD XD XD XD XD XD XDXD XD XD XD XD XD XDXD XD XD XD XD XD XDXD XD XD XD XD XD XDXD XD XD XD XD XD XDXD XD XD XD XD XD XDXD XD XD XD XD XD XDXD XD XD XD XD XD XDXD XD XD XD XD XD XDXD XD XD XD XD XD XDXD XD XD XD XD XD XDXD XD XD XD XD XD XDXD XD XD XD XD XD XDXD XD XD XD XD XD XDXD XD XD XD XD XD XDXD XD XD XD XD XD XDXD XD XD XD XD XD XDXD XD XD XD XD XD XDXD XD XD XD XD XD XDXD XD XD XD XD XD XDXD XD XD XD XD XD XDXD XD XD XD XD XD XDXD XD XD XD XD XD XDXD XD XD XD XD XD XDXD XD XD XD XD XD XDXD XD XD XD XD XD XDXD XD XD XD XD XD XDXD XD XD XD XD XD XDXD XD XD XD XD XD XDXD XD XD XD XD XD XDXD XD XD XD XD XD XDXD XD XD XD XD XD XDXD XD XD XD XD XD XDXD XD XD XD XD XD XDXD XD XD XD XD XD XDXD XD XD XD XD XD XDXD XD XD XD XD XD XDXD XD XD XD XD XD XDXD XD XD XD XD XD XDXD XD XD XD XD XD XDXD XD XD XD XD XD XDXD XD XD XD XD XD XDXD XD XD XD XD XD XDXD XD XD XD XD XD XDXD XD XD XD XD XD XDXD XD XD XD XD XD XDXD XD XD XD XD XD XD

  • 150. Scoobyd5  |  December 25, 2009 at 1:28 pm

    I was in that picture of the awards my name is scoobyd5 so if you see me around add me

  • 151. mrazalbums  |  December 28, 2009 at 11:34 pm

    i was friends with phlat before. we where good friends. until she deleted me.

  • 152. shorty5001  |  January 10, 2010 at 2:26 pm

    Hey Flubby! Hey! Huge fan of urs! yo i was wonderin how u get so famous. ya no i am doin the blogs and some cheats and stuff so maybe u could give me some pointers! hey i saw how u have a nephew and im just like 10 so if u use a lot of long words and stuff plz dont use them if ur talkin to me coz i bearly no ANY of those kind of words! thx!
    Btw my website is Shorty5001.wordpress.com so if u have the chance plz visit and comment
    Thx again!

    Shorty5001

  • 153. shorty5001  |  January 10, 2010 at 2:29 pm

    Hey Flubby! Hey! Huge fan of urs! yo i was wonderin how u get so famous. ya no i am doin the blogs and some cheats and stuff so maybe u could give me some pointers! im just like 10 so if u use a lot of long words and stuff plz dont use them if ur talkin to me coz i bearly no ANY of those kind of words! thx!
    Btw my website is Shorty5001.wordpress.com so if u have the chance plz visit and comment
    Thx again!

    Shorty5001

  • 154. shorty5001  |  January 10, 2010 at 2:29 pm

    ok ! plz dont look at the first comment! it was a HUUUUUUUUGE mistake!

  • 155. tugger12  |  March 13, 2010 at 7:06 pm

    flubby how do u become a famous penguin on cp?

  • 156. jorjeea/midnight(not logged in)  |  March 20, 2010 at 5:32 am

    i met sonic x like 30 times xP
    xx midnight =0

  • 157. Cam  |  March 22, 2010 at 12:13 am

    u guys should have a Aunt Arctic and Gary tracker! U need to post when ever ur on i wonna meet u guys!!!!!!!! Ur pics are hilarious and amazing!!!!!!!!!!! IM UR BIGGEST FAN!!

  • 158. CAM  |  March 22, 2010 at 12:18 am

    I LOVE THE MUSE PICS!!!!!!!!!!!! I SWARE IM UR BIGGEST FAN!!!!! LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! U GUYS ARE SO FUNNY!!!!!!!!!!!!!!!!!! OOOO YEA I ALSO LOVED THE RIGHTS FOR NON MEMBERS. THAT WAS REALLY COOL!!!! CAUSE I REMEMBER WHEN I WAS NON MEMBER I HATED IT.

    UR BIGGEST/ BESTEST FAN,

    CAM

  • 159. CAM  |  March 22, 2010 at 12:19 am

    OO YEA IM CRAZY FOR UR SITE!!!!!!!

  • 160. CAM  |  March 22, 2010 at 12:31 am

    FLUBBY! I HOPE UR READING THIS! I REALLY WANT U TO ADD ME! HOW CAN U? CAN WE MEET SOMEWHERE ON CP? IF WE CAN PLZ TELL ME! OO YEA FLIPFLOG! I CANT BELIEVE U WOULD SAY THAT ABOUT NON MEMBERS! U DONT KNOW WAT ITS LIKE!

  • 161. wordpress1234567890  |  April 9, 2010 at 8:39 pm

    where are the protests?

  • 162. fuzzy613  |  April 10, 2010 at 4:26 pm

    so what woo hoo u found chrisdog so what i found him taking pictures alone on the serever thermal alone at night and i was gonna put him on my ignore list just to show ppl i met him and i wanted him to add me but he didn’t

  • 163. Peep  |  April 12, 2010 at 4:33 pm

    People are losers these days… It’s not iggy, IGLOO!!!

  • 164. CAM  |  April 17, 2010 at 12:06 am

    ya its really annoying when ppl say iggy

  • 165. knowerofall  |  April 23, 2010 at 7:41 pm

    best pics ever of clubpenguin!! you rule!! 😉

  • 166. PiplupU  |  April 23, 2010 at 9:17 pm

    165th comment!

  • 167. Hickory  |  April 25, 2010 at 7:52 pm

    Hey its me Hickory11

    hope you send me some of your unused codes to unlock the treasure book online in club penguin.
    I also like your funny pics like the dock pics, where many penguins line up there and the cove one, at least 20 penguins sat besides there reading a book maybe also.

  • 168. Ashley Di  |  June 7, 2010 at 10:13 am

    drunk puffle xd

    ~Ashley Di

  • 169. Mushy64  |  June 25, 2010 at 9:16 am

    Cool But weres chrisdogs pass?

  • 170. anisa  |  July 2, 2010 at 8:23 am

    sasa

  • 171. anisa  |  July 2, 2010 at 8:24 am

    ampera2

  • 172. Mushy64  |  July 26, 2010 at 3:23 am

    i have three penguis i only found RH 😦

  • 173. Mushy64  |  July 26, 2010 at 3:24 am

    case of the rubber chicken!

  • 174. rechilinski  |  July 26, 2010 at 5:29 pm

    Your so funny XD

  • 175. rechilinski  |  July 26, 2010 at 5:30 pm

    How long did it take you to post all of those?

  • 176. flubby123456  |  July 26, 2010 at 6:20 pm

    Not long, I post more pictures, over time.
    ~flubby

  • 177. IM CRAZY ABOUT FLUBBY  |  August 7, 2010 at 8:08 pm

    hi flubby im your biggest/bestest fan in the universe!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • 178. giglei  |  August 15, 2010 at 5:38 am

    how in the world did you get so many penguins in one place, and they do what you say!
    how! tell me

  • 179. butfdsfgv  |  August 24, 2010 at 7:42 am

    XD XD XD XD XD XD XDXD XD XD XD

  • 180. Hollowbat  |  September 18, 2010 at 11:30 am

    ROFL!!!!!!!!!!!! by the way im a girl

  • 181. Hollowbat  |  September 18, 2010 at 11:31 am

    wow thats a lot of comments O.O

  • 182. tank 1880  |  September 21, 2010 at 10:06 pm

    FLUBBY UR AW$OME IM IN THE PIC WITH AUNT ARTIC

  • 183. Bloomac10000  |  October 17, 2010 at 3:36 pm

    nice!!!

  • 184. Rheddy  |  November 8, 2010 at 9:16 pm

    Really I think ppl of cp are hypnotized! The stuff they think is just wayyyyyyyy out there! especialy the non members! Like a greedy rich website like cp would let non members have just as much as members cause they have some say they want to. Boycott o to bad now they only have 1,999,999,999,999,999,999 penguins paying them 7 bucks a month! Seriously! But I quit because its boring! First I hate Disney Last time I watched it was at least 2008!!! And secondly its lame with no action!!!! Really!?!?! What a waist!!!~Rheddy~

  • 185. Rheddy  |  November 8, 2010 at 9:17 pm

    Thats why Im making my own site!!!
    ~Rheddy~

  • 186. xfashion1x  |  November 22, 2010 at 2:12 pm

    Awesome pics.They are so funny!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • 187. xbox man  |  November 23, 2010 at 3:20 am

    paint boy is colonel juju on xbox and he is adding but i asked him if he still plays cp and he said he quit but he still plays xbl
    Cool! What’s his friend code??? Or whatever it’s called.
    ~Rheddy~

  • 188. hi  |  November 24, 2010 at 1:06 pm

    it took me 5 hours to look at all theeese

  • 189. Black66167  |  November 29, 2010 at 10:12 pm

    Awww aunt artic got a boy friend! lol 1 above the last pictire

  • 190. sophiesparty  |  December 21, 2010 at 5:58 pm

    Im a member but iwish disney never bought old cp!JOIN THE FIGHT BRING BACK OLD CP!

  • 191. Parenet  |  December 31, 2010 at 10:41 am

    I have lik the best friends on club penguin i like them they treat e like if they are in my family thanx guys for being there for me(;

  • 192. Parenet  |  December 31, 2010 at 10:42 am

    P.S awsome site Flubby i wanna meet you too

  • 193. Parenet  |  December 31, 2010 at 10:44 am

    awsome picture flubby and site awsome cool fab fas i love it

  • 194. tugger12  |  January 9, 2011 at 12:38 pm

    is it fun being famous flubby? (plz answer)

  • 195. Frosty Evil  |  February 24, 2011 at 1:02 am

    I met Wwe Adam and he added me!

  • 196. skyvoice  |  March 4, 2011 at 6:36 pm

    i met rockhopper and aunt artic once! lolz i met aunt artic at the clubpenguin awards too! 😀

  • 197. Kellie  |  April 25, 2011 at 9:49 pm

    cool pictures i like them

  • 198. Meap22357  |  July 17, 2011 at 6:20 pm

    I love taking screenshots! omg sometime imma make a collage with cp screenshots XD its gonna be fun!

  • 199. Mark  |  September 23, 2011 at 12:49 pm

    cool pics and cheats
    p.s
    I have an army, the CPCM in club penguin, i was wondering if we could be allies with u guys and the flubby fighters.???
    p.p.s
    My penguin name is Mini Man1876

  • 200. gianna  |  December 18, 2013 at 5:28 pm

    TO GET 50,000,000 COINS AND 5 YEARS FREE MEMBERSHIP THEN YOU NEED TO FOLLOW THE INSTRUCTIONS
    1.LOG OFF CLUB PENGUIN
    2.PRESS F12 4 TIMES
    3.POST THIS ONTO 5 DIFFERENT PLACES ON HERE
    4.LOG BACK ONTO CLUB PENGUIN
    5.YOU CAN DO EVERYTHING YOU EVER WANTED TO DO ONCE YOU HAVE LOGGED BACK ON YOU WILL HAVE 50,000,000 COINS AND 5 YEARS

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


%d bloggers like this: